Co tak naprawdę oznacza „obsługiwane”? Oto krótkie wyjaśnienie:
Podczas gdy każdy punkt końcowy SIP powinien technicznie działać we wszystkich obszarach sieci DN VoIPVoIP (Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca przesyłanie głosu przez Internet, co pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych bez tradycyjnych linii telefonicznych oraz redukcję kosztów komunikacji. More, różnica między obsługiwanym a wszystkimi innymi typami punktów końcowych zasadniczo sprowadza się do wsparcia i obsługi administracyjnej, którą chcesz mieć.
Zasadniczo oznacza to, że jeśli chcesz po prostu „podłączyć i sprawić, by działało”, użyj obsługiwanego punktu końcowego. Jeśli nie przeszkadza ci majsterkowanie, frustracja i brak obsługi Pomocy Technicznej, użyj nieobsługiwanego punktu końcowego, i nie oczekuj, że DN VoIPVoIP (Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca przesyłanie głosu przez Internet, co pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych bez tradycyjnych linii telefonicznych oraz redukcję kosztów komunikacji. More Team wesprze Cię poza utworzeniem linii.
Mając to na uwadze, oto, co oficjalnie wspieramy:
CISCO
SPA Seria 300, 500, 900
NIE WSPIERAMY 3CX ani protokołu SCCP!!!!
Powodem tego jest to, że 3CX nie obsługuje protokołu IAX. Zapewniamy tylko łącze trunkowe przez protokół IAX. Protokół SCCP nie używamy bo NIE!
Jeśli naprawdę chcesz łączyć IAX Trunk do sieci DN, MUSISZ użyć centrali PBX opartej na Asterisk.