Użytkowanie łączności DragonNet oparte jest o zasady wzajemnego szacunku użytkowników sieci.

  1. Zabrania się stosowania określeń wulgarnych, obraźliwych, poniżających lub jakichkolwiek innych mogących uwłaczać czyjejś czci lub godności.
  2. Zabrania się retransmitowania audycji radiowych na innych częstotliwościach oraz na przemiennikach krótkofalarskich. Zabrania się łączenia serwerów.
  3. Podczas prowadzenia rozmowy obowiązuje zasada:
    „Minimum czasu nadawania − maksimum treści”.
  4. Wszystkie stacje, bez względu na ich przeznaczenie, muszą być tak instalowane i użytkowane, aby nie powodowały szkodliwych zakłóceń w odniesieniu do służb radiowych lub w łączności innych Członków.
  5. Grupa TG20 Wywoławcza pozostaje całkowicie wolna od polityki i religii.
  6. Zagadywanie w stanie cyfrowej modulacji (w stanie nietrzeźwym) jest zakazane!
    Pamiętajmy, że oprócz nas radia słuchają współ-domownicy.
  7. Każdy rozmówca ma prawo stanowczo zareagować na niezrozumiałą modulację.
  8. Na grupie TG20 Wywoławczej między rozmówcami robimy kilkusekundowe przerwy na ewentualny break.
  9. Nie robimy audycji. Do rozmów w grupach służą inne grupy.
  10. Do wyrzucenia z siebie nadmiaru emocji służy grupa TG16 Polityczna.
  11. Grupy rozmowne to: 15, 17, 18, 21-29
    grupy tematyczne: 16 – Polityczna, 19 – Techniczna, 20 – Wywoławcza, 28 – Mobilki.
    Więcej nt. grup przeczytasz w artykule tutaj.
  12. Administracja DRAGON NET nie ponosi odpowiedzialności za częstotliwości używane w urządzeniach użytkowników i za ew. zakłócenia.
  13. Znak graficzny (logotyp) DRAGON NET (jego wygląd, czcionka i znaki szczególne) widniejący na naszej stronie internetowej jest znakiem zastrzeżonym. Tylko zarejestrowani w systemie i AKTYWNI użytkownicy mają prawo do wykorzystania tego znaku do swoich celów – po ówczesnym uzyskaniu zgody jego twórcy.
  14. Zalecany TOT na TG20 (wywoławczym) wynosi 180 s.
  15. Po otrzymaniu DN_ID masz miesiąc (30 dni) na zalogowanie się i przywitanie!
    Nie zalogowanie się w tym czasie skutkuje skasowaniem konta.
  16. Konta nieaktywne dłużej niż 90 dni zostają automatycznie skasowane.
  17. Aby do nas dołączyć, musisz zostać polecony przez wprowadzającego aktywnego już użytkownika naszej sieci.
  18. Kontakt z zespołem DN odbywa się tylko i wyłącznie przez system Pomocy Technicznej.
    Prosimy o nie zawracanie adminom głowy na telegramie czy telefonicznie sprawami organizacyjnymi, do tego służy system Pomocy Technicznej.
  19. Wyrażam zgodę na publikację mojego wizerunku na zdjęciach i filmach grupowych oraz indywidualnych. (dotyczy zdjęć wykonanych na zlotach, oraz spotkaniach).

Nie przestrzeganie regulaminu może w skrajnych przypadkach skutkować zablokowaniem dostępu do serwerów DRAGON NET.