Co tak naprawdę oznacza „obsługiwane”? Oto krótkie wyjaśnienie:

Podczas gdy każdy punkt końcowy SIP powinien technicznie działać we wszystkich obszarach sieci DN VoIP, różnica między obsługiwanym a wszystkimi innymi typami punktów końcowych zasadniczo sprowadza się do wsparcia i obsługi administracyjnej, którą chcesz mieć.

Zasadniczo oznacza to, że jeśli chcesz po prostu „podłączyć i sprawić, by działało”, użyj obsługiwanego punktu końcowego. Jeśli nie przeszkadza ci majsterkowanie, frustracja i brak obsługi Pomocy Technicznej, użyj nieobsługiwanego punktu końcowego, i nie oczekuj, że DN VoIP Team wesprze Cię poza utworzeniem linii. 
Mając to na uwadze, oto, co oficjalnie wspieramy:

CISCO

SPA Seria 300, 500, 900

NIE WSPIERAMY 3CX ani protokołu SCCP!!!!

Powodem tego jest to, że 3CX nie obsługuje protokołu IAX. Zapewniamy tylko łącze trunkowe przez protokół IAX. Protokół SCCP nie używamy bo NIE!

Jeśli naprawdę chcesz łączyć IAX Trunk do sieci DN, MUSISZ użyć centrali PBX opartej na Asterisk.

Kategorie: VoIP

DN001 Łukasz Kraków

Mi

Grafik/fotograf miłośnik łączności radiowych.